מכירה מלון, Leon, Leon, ניקרגואה, Carretera a Poneloyas

מכירה - Cod. 34927

  • טיפולוגיה: מלון
  • אזור: 2000 m²
  • חדרים: 10
  • רצפה: 1

מלון זה *** מסעדה בוטיק הוא מחבוא מקסים. ממוקם על הדלתות של לאון, עיר המהפכה, זה נווה מדבר טרופי מציע 10 חדרי שינה (6 בונגלוס / 4 חדרי שינה), 10 חדרי אמבטיה, אזור מסעדה פתוח יפה השוכן במרכז של לעטוף סביב טרסה עם נוף לגן מדהים אחד הבריכה הגדולה ביותר של העיר. האורחים יכולים להתעורר אל המוזיקה של הציפורים הרבות שקוראות לגן זה את ביתן ויכולים להביא את יומכם אל קצה המרגיע בבריכה הכחולה. מלון זה הוא פנינה נסתרת!

הזדמנות מושלמת עבור משקיע או זוג / משפחה שרוצה לשנות את אורח החיים וליהנות מהחיים באזורים הטרופיים. אתה תאהב את זה עסקים קטנים בוטיק בוטיק הממוקם בקהילה היפה ביותר של Sutiaba בליאון, 5 דקות נסיעה מן הברים, מסעדות ואטרקציות מרכזיות של העיר על הכביש אל החופים הקרובים ביותר של Las Penitas ו Poneloya (15 דקות על ידי אוטו). מסלולי ההר געש הראשון הם 45 דקות נסיעה מן המלון .... ליאון ממוקם 1h15 דקות מן הבירה, מנגואה ו 1h45 משדה התעופה הבינלאומי.

בעלות על נכס קשה שפועלת בתוך תעשיית התיירות הגוברת של ניקרגואה היא השקעה מוצקה, כי סביר מאוד להגדיל את ערך שעות נוספות. זה מלון מבצע & מסעדה מדורגת היטב: 9.2 / 10 על Booking.com ו nomo 2 על Tripadvisor ו המפורטים על אתרי אינטרנט רבים ומדריכי טיולים ברחבי העולם, כולל Ulysse ו פטיט מדריך צרפתית Fute.

מכירה סוהר כולל אתר ידידותי לנייד, מערכת הזמנות באינטרנט, כל הרהיטים, התוכן ופוטנציאל הפיתוח.

יתר על כן, הבעלים משופצת לאחרונה מגורים (3 חדרי שינה, 2 חדרי אמבטיה, מטבח, חוצות אוכל / סלון ובריכה) זה לצד זה, אבל לא כלול במחיר של המלון. אם מעוניינים, אנחנו יכולים לשלוח תמונות ומחיר. זה מאוד נוח יש בית משלו ואזור פרטי אבל קרוב מספיק לעסק באותו זמן.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB